زبان ترجمه از فارسی به انگلیسی و دیگر زبان ها را با تائیدات دادگستری و خارجه می پذیریم.

ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک را از زبان فارسی به انگلیسی، فرانسه، روسی، ایتالیایی، عربی، اسپانیایی و سایر زبان ها می پذیریم. بسته به نیاز شما، زبان ترجمه مشخص و پروسه ترجمه شروع خواهد شد.

دارالترجمه رسمی شهر با کادری مجرب و حرفه ای در امر ترجمه آماده ارائه خدمات ترجمه رسمی و غیررسمی به شما عزیزان می باشد. ترجمه رسمی تمامی اسناد و مداک را از زبان فارس به انگلیسی و ترجمه از انگلیسی و دیگر زبان ها را انجام می دهیم. ترجمه رسمی مدارک را همراه با تائیدات دادگستری و وزارت امور خارجه انجام دهیم. در پاره موارد  در صورت نیاز شما، تائید ترجمه نزد برخی از سفارت های دایر در تهران را می پذیریم.

ترجمه رسمی تمامی مدارک تحصیلی از قبیل ریزنمرات و دانشنامه های تحصیلی و همچنین گواهی های تحصیلی و آموزشی را می پذیریم. ترجمه رسمی اسناد ملکی از جمله سند ملک، اجاره نامه، بنچاق و … را نیز می پذیریم. برای ترجمه رسمی اسناد خود با ما تماس بگیرید. ما می توانیم ترجمه ای با کیفیت را از مدارک تهیه و به تائیدات لازم برسانیم.

زبان ترجمه

دارالترجمه رسمی شهر پیشگام در امر ترجمه رسمی در ایران آماده پذیرش اسناد جهت ترجمه رسمی از سراسر کشور می باشد.

در دارالترجمه رسمی در تهران زبان ترجمه امری مهم است.بر اساس زبان درخواستی شما عزیزان جهت ترجمه، متون و اسناد شما به مترجم خبره آن زبان سپرده خواهند شد. کمترین زمان مورد نیاز برای ترجمه، مربوط به زبان انگلیسی می باشد. چرا که همکاران ما می توانند تا 100 صفحه متن را در بازه زمانی 24 تا 48 ساعت ترجمه کنند.

زبان ترجمه

بیشترین زمان لازم جهت ترجمه رسمی نیز، مربوط به زبان های ایتالیایی و چینی می باشد که حداقل نیاز به 10 روز کاری برای انجام ترجمه می باشد.

تعین زبان ترجمه اسناد با شما و انجام ترجمه با ما. دارالترجمه رسمی شهر آماده ارائه خدمات ترجمه به زبان های مختلف می باشد.

زبان های ترجمه در دارالترجمه رسمی شهر شامل:

در دارالترجمه رسمی شهر ترجمه مدارک از فارسی به انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسه، کردی، ایتالیایی، اسپانیا ، ترکی و … و همچنین برعکس از دیگر زبان ها به فارسی را می پذیریم.