دارالترجمه رسمی شهر (شماره 621) ترجمه رسمی و غیررسمی کلیه اسناد و متون را از فارسی به کردی (دارالترجمه کردی به فارسی) و همچنین ترجمه از زبان کردی به فارسی را می پذیرد و این دارالترجمه رسمی توانسته است که با بهترین کیفیت در ارائه ترجمه ها و همچنین بهترین قیمت ها برای امور ترجمه، تا کنون مشتریان رضایتمند بسیاری داشته باشد.

ترجمه کردی به فارسی در تهران, دارالترجمه کردی در تهران

دارالترجمه رسمی شهر با کادری مجرب در زمینه زبان کردی آماده ارائه خدمات ترجمه فارسی به کردی سنندج می باشد. شما می توانید از مترجمین توانمند ما در سفرهای تجاری یا توریستی خود به اقلیم کردستان بهره مند باشید. دارالترجمه رسمی شهر از پیشگامان ارائه خدمات ترجمه از زبان کردی به فارسی و فارسی به کردی می باشد. مترجمین توانمند ما می توانند اسناد و متون شما را براساس نیاز شما به زبان شهر های سلیمانیه و اربیل بصورت رسمی یا غیر رسمی ترجمه کنند.

ترجمه رسمی کلیه اسناد از زبان فارسی به کردی و ترجمه رسمی مدارک از زبان کردی به فارسی را می پذیریم و شما می توانید با خیالی راحت ترجمه فارسی به کردی یا ترجمه کردی به فارسی را به ما بسپارید.

ترجمه قرادادها و توافقات تجاری از فارسی به کردی و ترجمه از کردی به فارسی را در کوتاه ترین زمان از ما بخواهید.

  • ترجمه کردی به فارسی و فارسی به کردی اسناد و مدارک تجاری (جهت ادامه فعالیت و یا به ثبت رساندن شرکت درمنطقه کردستان).
  • ترجمه از کردی به زبان فارسی و فارسی به کردی برشور و کاتالوگ راهنمای محصولات تولیدی ایران جهت فروش در بازار کردستان عراق.
  • دارالترجمه کردی به فارسی سوابق شغلی و تحصیلی جهت ادامه تحصیل در شهرهای کردستان.
  • ترجمه کردی به فارسی و فارسی به کردی فایل های صوتی و یا متن سخنرانی ها را می پذیریم.

شرکت هایی که قصد تاسیس شعبه در اقلیم کردستان را دارند باید اقدام به ترجمه رسمی از زبان فارسی به کردی اسنادی بدین شرح کنن: اساسنامه، آگهی های تاسیس و تغییرات، مفاصای مالیاتی و … بعلاوه یک برگ وکالتنامه رسمی از طرف شعبه ایرانی به فردی خاص بعنوان نماینده شرکت در اقلیم کردستان نمایند.

دارالترجمه کردی به فارسی: دارالترجمه کردی در تهران

ترجمه مدارک کردی به فارسی در تهران, دارالترجمه کردی تهران, دارالترجمه کردی شماره 621 شهر

افرادی که به قصد توسعه تجارت و در امر صادرات کالا به منطقه اقلیم کردستان وارد می شوند نیاز به مترجمین معتمدی دارند که بتوانند آنها را در این سفرها همراهی کنند. مترجم های کرد زبان دارالترجمه رسمی شهر می توانند همراهی مطمئن برای شما باشند.

به اطلاع می رساند که زبان کردی از اول شهریور ماه سال 92 دارای مترجم رسمی (دارای پروانه فعالیت از طرف قوه قضائیه و مُهر مترجمی) در ایران می باشد. قبلاً اسناد و مدارکی که به زبان کردی ترجمه می شدند، به صورت غیررسمی ترجمه می شد و ترجمه آنها چندان قابل استناد نبود. در گذشته بیشتر اسناد برای اقلیم کردستان به زبان انگلیسی و عربی ترجمه می شدند اما امروزه می توان با بهره مند شدن از ترجمه رسمی برای زبان کردی، بسیار بهتر و راحتتر با طرف قرارداد کُرد زبان خود ارتباط تجاری و فعالیت بازرگانی را برقرار کنید.

همچنین مترجمین زبان کردی ما، می توانند شما را در سفرهای تجاری و توریستی به اقلیم کردستان همراهی کنند و یا در کنار شما جهت پذیرایی از مهمانان کرد زبان باشند.

در صورت نیار به هر کدام از امور بالا که شامل ترجمه فارسی به کردی یا بالعکس یا همچنین همراهی شما در سفرها به اقلیم کردستان عراق را داشتید، تنها کافی است تا با ما در ارتباط باشید تا به بهترین نحوه به کارهای شما پاسخ بدهیم.

دارالترجمه شهر (بهترین دارالترجمه رسمی غرب تهران) در ترجمه های دیکر از جمله ترجمه فارسی به ترکی هم تبحر داشته و میتواند شما را در این امر هم همراهی نماید. همیشه به دنبال رضایت شما عزیزان هستیم و برای رضایت شما تلاش میکنیم.

دارالترجمه کردی به فارسی

دارالترجمه رسمی شهر ترجمه از کردی به فارسی بصورت رسمی و غیررسمی را می پذیرید. دارالترجمه رسمی در تهران، دارالترجمه رسمی شهر، دارالترجمه رسمی کردی و تخصصی این زبان در ایران می باشد. دفتر ترجمه رسمی شهر از پیشگامان ارائه خدمات ترجمه در حوزه زبان کردی می باشد.

دارالترجمه رسمی شهر از دارالترجمه های فعال در حوزه زبان کردی می باشد. ما با همکاری مترجمان خبره و همچنین مترجمان رسمی زبان کردی آماده ارائه خدمات ترجمه زبان کردی به شما عزیزان هستیم. ترجمه رسمی همراه با تائید دادگستری و وزارت امور خارجه را می پذیریم.

برای ترجمه رسمی و غیررسمی اسناد و متون از زبان فارسی به کردی و ترجمه از کردی به فارسی با ما تماس بگیرید.

جهت انجام امور تجاری و بازرگانی با اقلیم کردستان عراق، نیاز به ترجمه رسمی اسناد و مدارک لازم به زبان کردی می باشد. با توجه به بازارهای رو به رشد اقلیم کردستان و گسترش روابط تجاری بین ایران و کردستان، جهت بازاریابی هر چه بهتر شرکت های ایران در این منطقه، نیاز به ترجمه فارسی به کردی نوع خدمات و کالا الزامی می باشد. دارالترجمه رسمی شهر با دارای بودن کادری مجرب در زمینه ترجمه زبان کردی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

دارالترجمه کردی به فارسی, ترجمه کردی به فارسی دارالترجمه رسمی شهر, ترجمه کردی به فارسی تهران

خدمات ترجمه فارسی به کردی در دارالترجمه شهر

– ترجمه کلیه قراردادهای تجاری و بازرگانی از فارسی به کردی و ترجمه از کردی به فارسی.

– ترجمه اساسنامه، آگهی تاسیس و تغییرات و … شرکت های ایرانی جهت حضور در مناقصات ساخت و ساز و مشارکت در طرح های عمرانی اقلیم کردستان.

– ترجمه اسناد و مدارک هویتی، تحصیلی، شغلی و … از زبان فارسی به کردی و ترجمه از کردی به فارسی را می پذیریم.

– ارائه هر نوع مشاوره و بیان مدارک لازم جهت تاسیس شرکت در کردستان و یا اعطای نمایندگی در کردستان.

– اعزام مترجم همراه زبان کردی برای ایران یا اقلیم کردستان در اسرع وقت.