استخدام مترجماستخدام مترجم, دارالترجمه رسمی در تهران, دارالترجمه, ترجمه رسمی, دارالترجمه رسمی

استخدام مترجم در دارالترجمه رسمی شهر (شماره 621)

دارالترجمه به مانند سایر بنگاه های اقتصادی همواره نیازمند نیروهایی کارآزموده می باشد.هر دارالترجمه ای برای ارائه خدمات نیازمند استخدام مترجم است. استخدام مترجم در دارالترجمه رسمی در تهران نیازمند دقت بالا و تجربه می باشد. دفتر دارالترجمه رسمی شهر با همکاری مترجمان رسمی و خبره آماده ارائه خدمات ترجمه رسمی و غیررسمی می باشد. ترجمه رسمی اسناد و مدارک، توسط مترجمان رسمی این دفتر صورت می گیرد. ترجمه مقالات، متون دانشجوی، کاتالوگ و … توسط همکاران پاره وقت دفتر صورت می گیرد. ما همواره پذیرا و آماده همکاری با افرادی هستیم که بصورت کامل و اصولی بر زبان خاصی تسلط دارند. لطفا در صورت تمایل به همکاری با دفتر ترجمه شهر، آمادگی خود را به این دفتر اعلام نمائید.

استخدام مترجم انگلیسی

دارالترجمه رسمی شهر با همکاری مترجمان رسمی و خبره قوه قضائیه آماده ارائه خدمات ترجمه به شما عزیزان می باشد.

دفتر ترجمه رسمی شهر با کادری مجرب و حرفه ای در زمینه ترجمه اسناد و مدارک بصورت رسمی، آماده پذیرش کار می باشد. ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک را از زبان فارسی به انگلیسی و دیگر زبان های زنده می پذیریم. در صورت نیاز شما، تائید ترجمه اسناد نزد دادگستری و وزارت امور خارجه را می پذیریم. برای ترجمه اسناد با ما تماس بگیرید.

ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک هویتی، شغلی، تحصیلی و ملکی را از زبان فارسی به انگلیسی و دیگر زبان های زنده می پذیریم. شما عزیزان می توانید برای مشاوره در زمینه اینکه چه مدارکی و به چه صورت (مهر متر یا با تائیدات دادگستری و خارجه) ترجمه شوند تماس بگیرید.

علاوه بر ترجمه رسمی اسناد و مدارک ترجمه غیررسمی متون و مقالات را در کوتاه ترین زمان می پذیریم. ترجمه مقالات و کاتالوگ از زبان فهای انگلیسی، چینی و … به فارسی و ترجمه از فارسی به انگلیسی و دیگر زبان ها را می پذیریم.