دارالترجمه رسمی شهر ترجمه کلیه امور ترجمه از جمله اسناد و مدارک را از زبان فارسی به انگلیسی و دیگر زبان های زنده می پذیرید. افرادی که مایل به کار در دارالترجمه می باشد، می توانند به دارالترجمه شهر یا با یکی از دفاتر ترجمه رسمی تماس گرفته و اعلام آمادگی کنند.

افراد شاغل در دارالترجمه شامل مترجم یا مترجمان رسمی قوه قضائیه و مترجمان غیررسمی می باشد. جهت فعالیت یک دارالترجمه رسمی، نیاز به اصل پروانه مترجم رسمی می باشد که باید در محل دفتر نصب شده و در معرض دید ارباب رجوع باشد.

کار در دارالترجمه رسمی شهر

دارالترجمه های رسمی می توانند با افراد خبره در امر ترجمه نیز همکاری داشته باشند. بدین صورت افرادی که دارای شغل ثابت هستند، می توانند به عنوان کار پاره وقت و بصورت غیر حضوری همکاری نمایند. دفاتر ترجمه کار را برای آنها ایمیل کرده و بعد از زمان مشخص و مورد تائید دو طرف، ترجمه به دفتر دارالترجمه ایمیل خواهد شد.

دارالترجمه رسمی شهر با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات ترجمه رسمی و غیررسمی برای تمامی زبان های زنده می باشد. ترجمه رسمی همراه با تائیدات دادگستری و وزارت امور خارجه را می پذیریم. در صورت نیاز امور مربوط به تائید ترجمه نزد دادگستری و وزارت امور خارجه را می پذیریم.

همکاران با تجربه ما می توانند ترجمه های اورژانسی و فوری شما را در بازه زمانی کوتاهی انجام دهند. جهت ترجمه رسمی و غیررسمی اسناد و متون خود با ما تماس بگیرید. مترجم های مستقر در دارالترجمه رسمی شهر ترجمه ای با کیفیت و سریع را تحویل می دهند.

ترجمه رسمی اسناد همراه با تائیدات دادگستری و وزارت خارجه را از زبان فارسی به انگلیسی و دیگر زبان های زنده را می پذیریم.

دارالترجمه رسمی شهر پیشگام در امر ترجمه در ایران و بهترین دارالترجمه رسمی غرب تهران می باشد

چرا کار در دارالترجمه شهر؟

دارالترجمه رسمی شهر (شماره 621) پیشگام در امر ترجمه رسمی و غیررسمی در کشور می باشد و با سابقه طولانی که در این زمینه دارد یکی از مناسب ترین دارالترجمه ها برای فعالیت مترجم ها می باشد.