دارالترجمه رسمی شهر (شماره 621) از دارالترجمه های با سابقه در زمینه ترجمه رسمی و غیررسمی از زبان فارسی به روسی (ترجمه فارسی به روسی) می باشد و کلیه خدمات ترجمه روسی را انجام میدهد با رعایت کلیه نکات ترجمه حرفه ای.

قبل از اینکه در مورد دارالترجمه رسمی روسی صحبت کنیم بایستی بیشتر در مورد کشور روسیه بدانیم تا در کدام کشورها این زبان کاربرد دارد و برای کسب و کار یا تحصیل ترجمه به روسی برای مدارک استفاده می شود.

دارالترجمه فارسی به روسی

زبان روسی از زبان های هند و اروپایی است و این زبان هشتمین زبان پرکاربرد در دنیا و پرگویش ترین زبان اروپایی می باشد که حدود 145 میلیون نفر بعنوان زبان مادری و نزدیک به 105 میلیون نفر بعنوان زبان دوم از این زبان استفاده می کنند. زبان روسی زبان محاوره کنفدراسیون روسیه و همچنین بعنوان زبان دوم در قزاقستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، اوکراین،کریمه، بلاروس و همپنین کشورهای لتونی، لتوانی و استونی کاربرد دارد.

زبان روسی همچنین بعنوان یکی از زبان های رسمی سازمان ملل به شمار می آید( سازمان ملل دارای 6 زبان رسمی می باشد). زبان روسی بعد از زبان انگلیسی بیشترین کاربرد را در صنعت فضانوردی و هوا فضا دارد.

روسیه وسیع ترین کشور مستقل است و اختلاف زمانی شرق تا غرب این کشور 9 ساعت می باشد. کشور روسیه در عرض های بالای جغرافیایی واقع شده و همین امر باعث شده تا مناطق وسیعی از آن فاقد ارزش کشاورزی و سکونت جمعیت در مقیاس بالا می باشد. روسیه به ماننده دیگر کشورهای اروپایی، کشوری غالبا صنعتی است. کشوری مستقل، خودساخته با فرهنگی مستقل.

روسیه به دلیل وسعت زیادش در دو قاره اروپا و آسیا واقع شده. مسکو پایتخت کشور از شهرهای زیبای دنیا می باشد و در بخش روپایی کشور واقع شده. تقریبا 25درصد از خاک روسیه در اروپا می باشد و حدود 80 میلیون نفر از جمعیت 145 میلیونی این کشور در بخش اروپایی آن واقع شده. وسعت زیاد روسیه باعث شده که گروه های فرهنگی و قومی زیادی زیر چتر روسیه واحد قرار گیرند که شامل 160 گروهی قومی و فرهنگی در این کشور می باشد.

به لحاظ ادبیات و آثار کلاسیک، زبان روسی از زبان های غنی می باشد که آثاری فاخر و جهانی به زبان روسی به نگارش در آمده اند. از سرآمد نویسندگان زبان و ادبیات روسی، می توان به  تولستوی، داستایوفسکی، گوگل، تورگنیف، چخوف، بولگاکف اشاره کرد.

روابط ایران و روسیه دارای تاریخچه ای طولانی است و از ابتدای دوره قاچار این ارتباط بسیار بیشتر از قبل شده. برای درک هدف و کسب منفعت بیشتر در این ارتباطات، همواره نیاز به افرادی به عنوان دیلماج یا مترجم بوده تا طرفین روابط سیاسی، تجاری، اجتماعی و …  بیشتر نفع را کسب کنند. در دوران معاصر این وظیفه در حیطه اختیارات دارالترجمه روسی، مترجم های رسمی و افراد مسلط به زبان های فارسی و روسی (ترجمه فارسی به روسی ) می باشد.

ترجمه مدارک فارسی به روسی

دارالترجمه رسمی شهر با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات ترجمه رسمی و غیررسمی از ترجمه فارسی به روسی و همچنین ترجمه از زبان روسی به فارسی می باشد. ترجمه رسمی زبان فارسی به روسی و بلعکس مربوط به زمینه های تحصیلی (فارغ التحصیلان ایرانی در خارج روسیه)، زمینه تجاری، صنعت نفت و کار، کارهای فرهنگی و … می باشد.

دانشجویان ایرانی که در کشور روسیه یا دیگر کشورهای روس زبان فارغ التحصیل شده اند، برای استفاده از مزایا وامتیاز تخصص خود در ایران، بایستی مدارک اخد شده در روسیه و دیگر کشورها را به صورت رسمی به زبان فارسی (دارالترجمه رسمی روسی) ترجمه کرده و باید این ترجمه ها به تائید اداره امور مترجمان رسیده باشند. فارغ التحصیلان از کشور روسیه بایستی ابتدا اسناد و مدارک اخد شده در روسیه یا دیگر کشورها را نزد سفارت ایران در کشور مربوطه تائید نمایند.

سپس با مراجعه به سایت “میخک” وزارت امور خارجه، اقدام به تائید مهر سفارت نزد وزارت خارجه نمایند. با وجود تائیدیه وزارت خارجه بصورت اینترنی یا حضوری، امکان ترجمه رسمی مدارک روسی و دیگر زبان ها به فارسی ممکن می باشد. برای ترجمه رسمی دیگر اسناد و مدارک از زبان روسی و دیگر زبان ها به فارسی تائیدات فوق لازم می باشد.

اما افرادی که قصد ادامه تحصیل در روسیه و کشورهای استقلال یافته از شوروی سابق را دارند، لازم است که اسناد و مدارک تحصیلی خود در ایران را بصورت رسمی ترجمه فارسی به روسی نمایند. ترجمه رسمی ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی + ترجمه رسمی شناسنامه الزامی می باشد. در پاره ای اوقات نیاز به ترجمه رسمی تعهدنامه مالی نیز می باشد. این مدارک باید از فارسی به روسی ترجمه رسمی شده و ترجمه علاوه بر تائیدات دادگستری و وزارت امور خارجه ایران، باید به تائید سفارت روسیه در تهران نیز برسد.

در بخش تجارت و بویژه نفت و گاز، جهت همکاری و ادامه همکاری، متون و قراردادها نیاز به ترجمه فارسی به روسی و ترجمه روسی به فارسی دارند. دو کشور ایران و روسیه از دارندگان منابع سرشار نفت و گاز در جهان می باشند و همکاری های مشترکی در حوزه شمالی (دریای خزر) و همچنین حوزه جنوب (پارس جنوبی و عسلویه) دارند.

در مورد ترجمه رسمی فارسی به روسی اسناد و مدارک صادره از خارج ایران یک قانون کلی وجود دارد. الزاما در مرحله اول، اصل این اسناد باید به تائید سفارت ایران در کشور صادر کننده مدارک رسیده باشد. در مرحله دوم نیاز به تائید وزارت خارجه ایران می باشد که می توان بصورت اینترنتی و از طریق سایت “میخک” و یا بصورت حضوری در ساختمان شماره 9 وزارت خارجه اصل این مدارک به تائید وزارت خارجه ایران برسند.

چرا ترجمه فارسی به روسی شهر؟

دارالترجمه رسمی شهر ترجمه رسمی اسناد و مدارک از زبان فارسی به روسی را می پذیرد. ما علاوه بر ترجمه رسمی زبان روسی، تائید ترجمه نزد اداره امور مترجمان رسمی، وزارت خارجه ایران و همچنین تائید ترجمه رسمی نزد سفارت روسیه در تهران را می پذیریم.

ترجمه فارسی به روسی اسناد و مدارک هویتی، تحصیلی، شغلی و مِلکی را می پذیریم. دارالترجمه شهر می تواند ترجمه رسمی اسناد را از فارسی به روسی ظرف مدت 3 تا 4 روز کاری انجام دهد. در پاره ای مواقع امکان ترجمه فارسی به روسی ظرف 2 روز کاری نیز وجود دارد اما روال معمول 4 روز کاری می باشد.

در صورت نیاز به مترجم همراه جهت ترجمه روسی، با ما تماس بگیرید. مترجم های رسمی و غیررسمی فارسی به روسی دارالترجمه شهر می توانند شما را در جلسات، سفرها و سمینارهای تجاری و علمی همراهی کنند. علاوه بر موارد ذکر شده، ترجمه روسی کاتالوگ، برشور، متون دانشجوئی و … را می پذیریم.

دارالترجمه رسمی شهر  پیشرو در ارائه خدمات ترجمه رسمی زبان فارسی به روسی و ترجمه از زبان روسی به فارسی می باشد. دفتر ترجمه شهر با همکاری مترجمان رسمی زبان روسی و همچنین بهره مند بودم از همکاران با سابقه در زمینه زبان روسی، آماده ارائه خدمات ترجمه از زبان فارسی به روسی می باشد.

دارالترجمه رسمی روسی, ترجمه فارسی به روسی در دارالترجمه روسی شهر

ترجمه رسمی اسناد و مدارک از زبان فارسی به روسی و همچنین ترجمه رسمی از زبان روسی به فارسی اسناد و مدارک صادر شده از کشور روسیه را می پذیریم. علاوه بر ترجمه رسمی اسناد و مدارک از فارسی به روسی و از روسی به فارسی، امور مربوط به تائید ترجمه مدارک نزد دادگستری، وزارت امور خارجه و سفارت روسیه را نیز می پذیریم.

خدمات دارالترجمه رسمی فارسی به روسی

ترجمه رسمی روسی به فارسی و فارسی به روسی ریزنمرات و دانشنامه های تحصیلی همراه با تائید دادگستری و وزارت امور خارجه

تخفيف ويژه براي همكاران و آژانس هاي مسافرتي

دارالترجمه رسمی شهر ترجمه کلیه متون و اسناد رسمی و غیر رسمی از زبان روسی به فارسی و از فارسی به روسی را انجام می دهد. این دارالترجمه را می توان بهترین دارالترجمه رسمی در غرب تهران نامید که تمام زبان های زیر را ترجمه می کند.

دارالترجمه رسمی روسی به فارسی

دارالترجمه رسمی  زبان روسی به ترکی

دارالترجمه رسمی روسی به عربی

دارالترجمه رسمی روسی به زبان انگلیسی

دارالترجمه رسمی از روسی به فرانسه

دارالترجمه رسمی از روسی به آلمانی

دارالترجمه رسمی روسی به سوئدی

دارالتجمه روسی به تمام زبان های زنده دنیا

جهت اطلاع از هزینه ترجمه مدارک با مهر دادگستری می توانید با دارالترجمه شهر تماس بگیرید. تمام کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند. شما بهترین قیمت ها را می توانید از ما دریافت کنید، همراه با بهترین ترجمه ها.