ترجمه رسمی قبوض مربوط به ترجمه رسمی قبض آب، برق، گاز و تلفن ارزش ترجمه و تائید نزد دادگستری و وزارت امور خارجه را دارند. قبض آب، برق و گاز تا حد زیادی حکم گواهی محل سکونت فرد در شهر و منطقه ای خاص هستند. شرکت هایی که قصد ثبت نمایندگی در خارج از ایران را دارند، در کنار اساسنامه، روزنامه تاسیس و دیگر مدارک باید یکی از قبوض آب برق و یا گاز خود را ترجمه کنند.

پس یکی از لازمه ها برای ثبت نمایندگی در خارج از ایران، ترجمه رسمی قبض های آب و برق و … می باشد که بایستی شرکت ها آن را رعایت کنند. دارالترجمه شهر با سابقه درخشان در این زمینه، آماده خدمت رسانی به شرکت ها یا افرادی جهت ترجمه قبوض برای ثبت شرکت در خارج از کشور را دارد.

ترجمه رسمی قبض آب و برق و گاز و تلفن, دارالترجمه رسمی در تهران, ترجمه رسمی

ترجمه رسمی تمامی قبض های آب، برق، گاز و تلفن از زبان فارسی به تمام زبان های زنده همراه با تائید دادگستری و وزارت امور خارجه را می پذیریم. دارالترجمه رسمی شهر علاوه بر ترجمه رسمی و تائید ترجمه نزد دادگستری و وزارت امور خارجه، امور مربوط به تائید ترجمه نزد برخی سفارتها را نیز می پذیرد. همچنین این دارالترجمه، ترجمه رسمی تمامی مدارک و سند ها را از زبان فارسی به انگلیسی و … پذیرش می کند.

ترجمه رسمی قبوض از فارسی به انگلیسی

دارالترجمه رسمی شهر با کادری حرفه ای و مجرب پیشتاز در ارائه خدمات ترجمه رسمی از فارسی به تمامی زبان های زنده دنیا می باشد. جهت دریافت ترجمه ای با کیفیت از مدارک خود، با ما تماس بگیرید. علاوه بر ترجمه رسمی قبوض حامل های انرژی، ترجمه رسمی تمامی اسناد را از فارسی به انگلیسی و دیگر زبان های زنده می پذیریم. همچنین ترجمه رسمی اسناد از انگلیسی و سایر زبان ها به فارسی را می پذیریم.

جهت ترجمه اسناد با ما تماس بگیرید.

ترجمه قبض های مختلف از جمله ترجمه رسمی قبض آب - برق - گاز و تلفن در دارالترجمه شهر

ترجمه رسمی قبض

ترجمه رسمی قبض آب، برق، گاز و تلفن از زبان فارسی به انگلیسی

ترجمه رسمی قبض آب، برق، گاز و تلفن به فرانسه

ترجمه قبض برق، آب،گاز و تلفن به آلمانی

ترجمه رسمی قبض آب، برق، گاز و تلفن به زبان ایتالیایی

ترجمه رسمی کلیه قبوض از فارسی به انگلیسی و دیگر زبان ها را همراه با تائیدات دادگستری و وزارت امور خارجه می پذیریم.