چرا وجود دارالترجمه رسمی فرانسه در تهران مورد نیاز افرادی که قصد کار یا تحصیل در فرانسه دارند می باشد؟ زبان فرانسه از زبان های پر کاربرد در تجارت بین المللی می باشد و علاوه بر کشور فرانسه در کشورهایی که در گذشته تحت استعمار فرانسه (بخصوص کشورهای آفریقایی + ایالت کبک کانادا) کاربرد زیادی دارد. جهت ترجمه رسمی از فارسی به فرانسه و یا ترجمه فرانسه به فارسی، اسناد و مدارک خود را به دارالترجمه فرانسه بسپارید.

دارالترجمه رسمی شهر از معدود دارالترجمه رسمی در تهران می باشد که در ساعات اداری، مترجم رسمی زبان فرانسه در آن حضور دارد. لذا ما می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن اسناد و مدارک را از زبان فارسی به فرانسه و یا از زبان فرانسه به فارسی ترجمه کنیم.

دارالترجمه رسمی شهر( دارالترجمه رسمی فرانسه در تهران ) آماده ارائه ترجمه رسمی از زبان فارسی به فرانسه و از زبان فرانسه به فارسی می باشد. ترجمه اسناد و مدارک از زبان فارسی به زبان فرانسه و دیگر زبان ها، توسط مترجمان رسمی و خبره دادگستری انجام می گیرد. دادگستری و وزارت خارجه نیز با توجه به عدم محدودیت نوع سند و مدرک، ترجمه رسمی فرانسه این اسناد و مدارک را تائید خواهند کرد.

قیمت ترجمه فارسی به فرانسه, دارالترجمه فرانسه

همچنین برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک از زبان فرانسه به فارسی، ابتدا این اسناد باید به تائید کنسولی و یا سفارت ایران در کشور های فرانسه زبان رسیده باشند و سپس به تائید وزارت خارجه ایران برسد (جهت تائید مهر کنسولی یا سفارت خود در هر یک از کشورهای فرانسه زبان) در غیر اینصورت ترجمه رسمی اسناد و مدارک صادر شده از کشور فرانسه زبان غیر قانونی بوده و مترجم تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. بعد از این مرحله، اسناد از فرانسه به فارسی ترجمه شده و ترجمه رسمی جهت تائید دادگستری ارسال خواهد شد.

علاوه بر ترجمه رسمی فارسی به فرانسه و فرانسه به فارسی، ترجمه غیررسمی از زبان فارسی به فرانسه و یا فرانسه به فارسی را نیز پذیرش می کنیم. علاوه بر این دارالترجمه رسمی شهر ترجمه رسمی را از فارسی به انگلیسی و دیگر زبان ها و از انگلیسی و سایر زبان ها به فارسی پذیرش می کند.

افرادی که قصد مهاجرت، مسافرت و یا ادامه تحصیل در فرانسه را دارند بایستی ترجمه رسمی از اسناد و مدارک تحصیلی خود در ایران را تهیه کرده و به تائید دادگستری و وزارت امور خارجه برسانند و در صورت نیاز به تائید سفارت فرانسه در ایران نیز برسانند. اگر به دنبال دارالترجمه رسمی در غرب تهران هستید تا این ترجمه ها را انجام بدهید، حتما با ما از طریق شماره تماس ارتباط بگیرید.

دارالترجمه رسمی فرانسه در تهران, قیمت ترجمه فرانسه

تجار و صنعتگران و افرادی که در ارتباط با صنعت می باشند، جهت بهره گیری هر چه بیشتر از کالا و خدمات وارد شده از کشور فرانسه، نیاز به ترجمه روال از کاتالوگ، برشور و … ضمیمه این کالاها می باشند. دارالترجمه رسمی شهر با همکاری مترجمان خبره در حوزه زبان فرانسوی آماده ارائه خدمات ترجمه در حوزه زبان فرانسوی می باشد.

در صورت نیاز به مترجم همراه زبان فرانسه جهت همراهی در سمینارها و کنفرانس ها، با دارالترجمه رسمی شهر تماس بگیرید. دارالترجمه رسمی شهر علاوه بر ترجمه رسمی از زبان فارسی به فرانسه و یا فرانسه به فارسی و تائید دادگستری و وزارت خارجه، در صورت نیاز شما مشتریان گرامی امور مربوط به تائید ترجمه رسمی را نزد سفارت هر کدام از کشورهای فرانسه زبان در تهران قبول خواهد کرد.

دارالترجمه مورد تایید سفارت فرانسه: دارالترجمه فرانسه شهر

ترجمه مقالات، ترجمه برشور، ترجمه کاتالوگ، ترجمه فایل صوتی، ترجمه ویدئو و … را از زبان فارسی به فرانسه و از زبان فرانسه به فارسی می پذیریم.  ترجمه رسمی اسناد و مدارک تحصیلی از زبان فارسی به فرانسه. ترجمه رسمی اسناد و مدارک هویتی و ملکی از زبان فارسی به فرانسه.

دارالترجمه رسمی شهر از معدود دارالترجمه مورد تایید سفارت فرانسه می باشد و تمام مدارکی که ترجمه می شود را به راحتی در سفارت فرانسه می توانید ارائه دهید.

ما تمام مدارکی که نیاز دارید را به سرعت و کیفیت مطلوب به زبان فرانسه ترجمه خواهیم کرد.

قیمت ترجمه فارسی به فرانسه

قیمت ترجمه فارسی به فرانسه به تعداد مدارک و نوع مدارکی که شما برای ترجمه در نظر دارید بستگی دارد، شما برای تعیین قیمت ترجمه به فرانسه با دارالترجمه رسمی شهر تماس بگیرید.

ما سابقه بسیار طولانی در ترجمه فرانسه داریم و شما با خیالی راحت می توانید با ما برای ترجمه اسناد و مدارک خود ارتباط بگیرید.