متقاضیان عزیز، شما می توانید برای ترجمه اسناد و مدارک خود به زبان ترکی استانبولی (دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی) با دارالترجمه رسمی شهر تماس برقرار کنید. زیرا یکی از زبان هایی که بعد از انگلیسی از حجم بالایی از کار ترجمه برخوردار است، زبان ترکی استانبولی می باشد.

در سال های اخیر ایرانیان بی شماری به جهت سهولت راه اندازی کسب و کار در ترکیه ، اقدام به سرمایه گذاری و کار در این کشور نموده اند و ناگزیر به مهاجرت شده اند . از این رو آمار مهاجرت به ترکیه از سال 2019 رشد بی سابقه ای داشته است. هرکس بنا به هر علتی اعم از مهاجرت و یا مسافرت، نیاز به ترجمه رسمی مدارک و اسناد خود به زبان ترکی استانبولی دارد.

در دالترجمه رسمی استانبولی، کادری با تجربه و کاربلد در کنار بهترین مترجمان رسمی دادگستری به فعالیت مشغولند. از این رو این امر سبب انجام کاری با کیفیت شده و در عین حال باعث شده در مقابل هزینه ای که برای متقاضی در بر دارد، بسیار مقرون به صرفه باشد.

این ترجمه ها بایستی اول توسط وزارت خارجه و دادگستری در ایران تایید شوند. سپس بعد از تاییدیه وزارت خارجه و دادگستری، به تایید سفارت ترکیه نیز در تهران برسد تا در کشور ذکر شده با مشکلی روبرو نشوند. لازم به ذکر است که تقریبا تمامی موارد ترجمه ترکی استانبولی نیاز به تاییدیه سفارت ترکیه دارند.

دارالترجمه ترکی استانبولی رسمی شهر، برای سهولت و افزایش سرعت روند پیشرفت کار ها، ترجمه مدارک و اسناد کاری و تجاری از ترکی استانبولی به فارسی و بالعکس را انجام داده و تاییدیه سفارت ترکیه در تهران را نیز دریافت می کند. پس دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی، باعث سهولت در انجام کارهای ترجمه و دریافت تاییدیه های مذکور شده که این کار با سرعتی  باور نکردنی انجام می شود. اگر به دنبال ترجمه فارسی به ترکی ایرانی هستید، دارالترجمه این نوع ترجمه ها را هم انجام میدهد و در کنار ترجمه عالی ترکی استانبولی، ترجمه ترکی ایرانی را هم انجام می دهد.

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی, دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی در تهران, دارالترجمه ترکی استانبولی
درصورتی که نیاز به دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی داشتید، میتوانید به چند طریق با ما در ارتباط باشید: مشاوره و ارسال فایل از طریق ایمیل، ارسال فایل از طریق شماره تماس 09193254900 در واتساپ یا تلگرام

چرا استفاده از دارالترجمه ترکی استانبولی غرب تهران

خدماتی که در دارالترجمه ترکی استانبولی رسمی شهر و کل تهران بخصوص غرب تهران ارائه می شود عبارتند از:

  • گرفتن تاییدیه ترجمه از دادگستری، وزارت خارجه و سفارت خانه ها
  • ترجمه رسمی و غیر رسمی متون علمی، دانشگاهی، بازرگانی، حقوقی و کلیه مکاتبات شخصی، تجاری و…
  • مدارک و اسناد صادر شده از ترکیه را برابر اصل می نماید.
  • ایجاد امکان ترجمه کلیه زبان ها مثل زبان عربی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی، روسی و … را به زبان ترکی استانبولی و بالعکس
  • ترجمه روزنامه رسمی به ترکی استانبولی
  • ترجمه رسمی شناسنامه و پاسپورت به ترکی استانبولی
  • ترجمه رسمی اسناد ملکی به ترکی استانبولی
  • ترجمه ریز نمرات دانشجویان و همچنین دانشنامه آن ها به زبان ترکی استانبولی
  • ترجمه رسمی مدارک و اسناد شرکت به ترکی استانبولی
  • ترجمه رسمی سند ازدواج و طلاق در دارالترجمه رسمی به زبان ترکی استانبولی

در نظر گرفتن شرایط و تخفیفی ویژه برای آژانس ها و دفاتر همکار

اگر به ترجمه مدرک فنی و حرفه ای یا مدارک دیگر به زبان ترکی استانبولی نیاز دارید، دارالترجمه رسمی شهر بهترین انتخاب شما میتواند باشد.

لازم به ذکر است مترجمین ماهری که در دارالترجمه رسمی شهر(دارالترجمه رسمی غرب تهران) مشغول به فعالیت هستند، حتی می توانند شما را در سفرهای تجاری و بازرگانی همراهی نمایند. یعنی به عبارتی با این کار به شما اطمینان خاطر می دهند تا در کاری که انجام می دهید موفق تر عمل کنید.

شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به هر یک از این خدمات به دارالترجمه رسمی شهر مراجعه کرده و با طیب خاطر، کار خود را با کیفیت بالا و در عین حال با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

دارالترجمه رسمی استانبولی

در دارالترجمه رسمی استانبولی ترکی، ترجمه رسمی و غیررسمی اسناد و متون را از فارسی به استانبولی و از استانبولی به فارسی را می پذیریم.

دارالترجمه رسمی شهر از دارالترجمه های رسمی در حوزه زبان ترکی استانبولی می باشد که امکان ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک را از زبان فارسی به به ترکی دارد. دارالترجمه رسمی استانبولی همراه با تائیدات دادگستری و وزارت امور خارجه را می باشد.

دارالترجمه ترکی استانبولی, دارالترجمه به زبان ترکی استانبولی, ترجمه رسمی ترکی استانبولی

مترجم رسمی و غیررسمی جهت همراهی شما در سمینارها و جلسات تجاری و سیاسی را اعزام می کنیم. دارالترجمه رسمی شهر از دارالترجمه های فعال در زمینه ترجمه رسمی زبان ترکی استانبولی می باشد. همچنین پذیرای ترجمه کلیه اسناد و مدارک را از زبان فارسی به استانبولی و ترجمه از استانبولی به فارسی را است. ترجمه رسمی ترکی استانبولی همراه با تائید دادگستری و وزارت امور خارجه و در صورت نیاز شما، تائید سفارت ترکیه را نیز انجام می گردد. در ادامه به برخی از خدمات دارالترجمه رسمی استانبولی اشاره می کنیم.

ترجمه ترکی به فارسی

دارالترجمه رسمی شهر  (دارالترجمه ترکی) با همکاری مترجمان رسمی و خبره قوه قضائیه آماده ارائه خدمات ترجمه در حوزه زبان ترکی به شما عزیزان می باشد. افرادی که قصد مسافرت، تحصیل، مهاجرت، سرمایه گذاری و … در کشور ترکیه را دارند، قبل از اقدام به ترجمه فارسی به ترکی، می توانند مشاوره لازم را از ما گرفته و صرفاً اسناد و مدارک لازم را ترجمه و به تائید دادگستری و وزارت خارجه برسانند.

همچنین به اطلاع می رساند که در اکثریت قریب به اتفاق، ترجمه های رسمی از فارسی به ترکی استامبولی نیاز به تائید سفارت ترکیه در ایران را دارند. در صورتیکه امکان تائید ترجمه رسمی نزد سفارت ترکیه در ایران را نداشتید، باید در اولین فرصت به کنسولی ها یا سفارت ایران در ترکیه رفته و نسبت به تائید ترجمه ها ترکی اقدام نمایید.

ترجمه فارسی به ترکی استانبولی

تاجران بسیاری از کشور ایران با کشور ترکیه در تعامل هستندو شاید یکی از مواردی که بسیار لازم می شود ترجمه فارسی به ترکی استانبولی بخصوص مدارک و اوراق باشد.  یکی از مهم ترین مسائلی که در تجارت با کشور ترکیه باید به آن توجه شود، به دست آوردن اطلاعات کافی از این کشور و همچنین داشتن مدارک معتبر و مناسب می باشد.

از این رو اگر شما دارای مدارک و یا اسناد خاصی هستید که می خواهید در تجارت خود از آنها استفاده کنید، باید بتوانید آنها را به زبان ترکی به بهترین شکل ترجمه  نمایید و یکی از حیاتی ترین موارد در تجارت با ترکیه ترجمه فارسی به ترکی می باشد که به بهترین شکل صورت گرفته است تا بتوانید به درستی همکاری های تجاری خود را ادامه بدهید.

خدمات دارالترجمه رسمی استانبولی

ترجمه رسمی قراردادها، اساسنامه و سایر اسناد و مدارک تجاری از زبان فارسی به استانبولی و همچنین ترجمه از ترکی استانبولی به فارسی را می پذیریم.

ترجمه رسمی استانبولی اسناد و مدارک هویتی، تحصیلی، شغلی و ملکی را در اسرع وقت انجام می دهیم.

ترجمه رسمی ریزنمرات و دانشنامه از زبان فارسی به استانبولی همراه با تائیدات دادگستری و وزارت امور خارجه را می پذیریم.

ترجمه روزنامه رسمی، اساسنامه و قراردادها تجاری از فارسی به استانبولی و ترجمه از استانبولی به فارسی.

دارالترجمه رسمی شهر با بهره مندی از مترجمان خبره و رسمی زبان استانبولی آماده ارائه خدمات ترجمه رسمی از زبان فارسی به استانبولی و همچنین ترجمه از ترکی استانبولی به فارسی می باشد. ما ترجمه رسمی زبان استانبولی را در کوتاه ترین زمان ممکن با تائیدات دادگستری و وزارت خارجه را انجام می دهیم. در صورت نیاز شما عزیزان، تائید ترجمه مدارک نزد سفارت ترکیه در تهران را نیز می پذیریم.

شما مشتریان گرامی جهت ترجمه اسناد، مدارک و متون خود از زبان فارسی به استامبولی و یا از استانبولی به فارسی با دارالترجمه رسمی شهر تماس بگیرید. ترجمه رسمی از زبان فارسی به استانبولی به همراه تائید دادگستری و وزارت خارجه و در صورت نیاز شما، امور مربوط به تائید سفارت را نیز می پذیریم. دانشجویان و گردشگرانی که قصد سفر به کشور ترکیه را دارند می توانند اسناد و مدارک لازم خود را جهت ترجمه از فارسی به ترکی استانبولی به دارالترجمه شهر بسپارند. دارالترجمه شهر علاوه بر ترجمه رسمی اسناد از فارسی به ترکی، امور مربوط به تائید اسناد نزد دادگستری، وزارت امور خارجه و سفارت خواهد پذیرفت.

ترجمه فارسی به ترکی, ترجمه فارسی به ترکی و ترکی به فارسی, ترجمه رسمی ترکی به فارسی

سایر خدمات دارالترجمه ترکی استانبولی تهران شماره 621

  • دارالترجمه رسمی شهر شماره 621 آماده ارائه ترجمه کلیه متون (رسمی و غیررسمی) از زبان ترکی استانبولی به فارسی و از فارسی به ترکی استانبولی با کیفیتی عالی می باشد.
  • ترجمه رسمی کلیه مدارک تحصیلی، هویتی، تجاری و … همراه با تائید دادگستری و وزارت خارجه از فارسی به ترکی استانبولی و برعکس از ترکی استامبولی به فارسی.
  • ترجمه استامبولی اسناد و مدارک با مهر مترجم رسمی دادگستری، و همچنین انجام تائید ترجمه نزد وزارت دادگستری و وزارت خارجه ایران را در اسرع وقت می پذیریم.
  • در صورت نیاز شما مشتریان گرامی امور مربوط به تائید مدارک ترکی استانبولی و ترجمه آنها را نیز نزد سفارت ترکیه در ایران می پذیریم.
  • پرسنل دارالترجمه رسمی شهر می توانند شما را در سفرهای تجاری یا توریستی به ترکیه همراهی کنند.
  • سراغ بهترین مترجمین رسمی، غیر رسمی و مترجمین همراه زبان ترکی استانبولی را از دارالترجمه رسمی شهر بگیرید. 
  • جهت ترجمه رسمی از فارسی به استانبولی و با العکس ترجمه از استامبولی به فارسی اسناد و مدارک هویتی، تحصیلی، شغلی و ملکی خود با ما تماس بگیرید.

همچنین دیگر خدمات این دارالترجمه به شرح زیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با دارالترجمه شهر در ارتباط باشید.

از چه زبان هایی به ترکی استانبولی ترجمه میکنیم؟

دارالترجمه رسمی استانبولی به اسپانیولی
دارالترجمه ترکی استانبولی به عربی
دارالترجمه رسمی  از استانبولی به انگلیسی
دارالترجمه استانبولی به فرانسه
دارالترجمه رسمی استانبولی به زبان آلمانی
دارالترجمه رسمی استانبولی به آذری
دارالترجمه رسمی در تهران به تمام زبان های زنده دنیا
 دارالترجمه رسمی شهر – دارالترجمه رسمی استانبولی در تهران

ترجمه رسمی استانبولی شناسنامه، ترجمه رسمی استانبولی پاسپورت، ترجمه رسمی استانبولی کارت ملی، ترجمه رسمی استانبولی ریزنمرات، ترجمه رسمی استانبولی دانشنامه، ترجمه رسمی استانبولی گواهی ها، ترجمه رسمی استانبولی سند ملک، ترجمه رسمی استانبولی عقدنامه، ترجمه رسمی استانبولی روزنامه رسمی، ترجمه رسمی استانبولی اساسنامه، ترجمه رسمی استانبولی بنچاق و … .