در شرایطی که شما قصد ترجمه رسمی یا غیر رسمی دارید، می توانیم ترجمه متون و اسناد و مدارک مورد نیازمان را به دارالترجمه رسمی معتبر بسپاریم؛ اما نکته ای که در انتخاب دارالترجمه باید توجه زیادی به ان داشته باشید نحوه ارسال متن جهت ترجمه یا همان ثبت سفارشتان است. ثبت سفارش ترجمه به صورت شفاف، سریع و آسان، یکی از مهم ترین ویژگی های موسسه و سایت های ترجمه و دارالترجمه هاست.

سعی کنید دارالترجمه ای را انتخاب کنید که راحت ترین و سریع ترین مراحل ثبت سفارش را پیش روی شما بگذارد. در ادامه شما را با نحوه ارسال متن جهت ترجمه به دارالترجمه شهر آشنا می کنیم.

نحوه ارسال متن جهت ترجمه به دارالترجمه شهر, ارسال متن جهت ترجمه
شماره تماس ها برای ارسال متن جهت ترجمه در تهران 4409160744977006

نحوه ارسال متن جهت ترجمه به دارالترجمه شهر

در این بخش به نحوه ارسال متن جهت ترجمه به دارالترجمه شهر می پردازیم بنابراین اگر دارالترجمه شهر را برای ترجمه رسمی و غیر رسمی متون خود انتخاب کرده اید با ما همراه باشید.

شما می توانید برای ترجمه متن ها و اسناد و مدارکتان به صورت حضوری به دارالترجمه شهر مراجعه کنید؛ اما دارالترجمه رسمی شهر به شکل آنلاین هم فعالیت می کند، چرا که با توجه به مشغله های کاری و تغییر سبک زندگی مردم انجام کارها به صورت آنلاین از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

شما می توانید با استفاده از ایمیل baharanot@yahoo.com متون خود را برای ترجمه به دارالترجمه شهر ارسال کنید و جهت حصول اطمینان از رسیدن متن، با شماره تلفن های 44091607 – 44977006 تماس بگيريد. هزینه و زمان تحویل ترجمه و نحوه پرداخت در کمتر از 1 ساعت از طریق تلفن، ایمیل يا پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

نحوه ارسال متن جهت ترجمه رسمی و غیر رسمی

اگر قصد ترجمه رسمی اسناد و مدارک تان را دارید، می توانید آنها را به همراه شماره تماس خود با پست پیشتاز و یا با پیک به دارالترجمه شهر به نشانی تهران، فلکه دوم صاقیه، ابتدای اشرفی اصفهانی، نبش سازمان آب غربی، جنب آموزشگاه بعثت، پلاک 346، طبقه اول، واحد 3. ارسال کنید. به محض دریافت مدارکتان به شما اطلاع داده خواهد شد و در صورت نیاز، شما مشتری گرامی می توانید از طریق شماره های تماس 44091607 – 44977006 از هر مرحله کار ترجمه مطلع شوید.

نکته: لطفاً شماره تماس خود را در ایمیل ارسالی و یا روی بسته ارسالی قید نمایید.

ترجمه متون انگلیسی پذیرفته می شود

دارالترجمه رسمی شهر یکی از موفق ترین و معتبرترین دارالترجمه های رسمی در تهران است که توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود در سراسر ایران ارائه دهد. اگر شما هم خواهان سفر و یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان جهت کار، تحصیل، درمان یا زندگی هستید و نیاز دارید که برخی از مدارک تان ترجمه شود می توانید به دارالترجمه رسمی شهر مراجعه کنید و مطمئن باشید که مدارک به صورت کاملا حرفه ای ترجمه شده و در اختیار شما قرار می گیرد.
در دارالترجمه شهر ترجمه متون انگلیسی پذیرفته می شود. شما می توانید برای ترجمه متن انگلیسی به زبانهای مختلف یا به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و منابع علمی، فیلم‌ها، تیزرهای تبلیغاتی، کاتالوگ ها و … به دارالترجمه شهر مراجعه کنید.

نحوه پذیرش و ترجمه متون انگلیسی در دارالترجمه شهر

شما همچنین میتوانید علاوه بر ترجمه متن و ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان انگلیسی از خدمات ترجمه رسمی غرب تهران، فرانسوی، آلمانی ، ترکی استانبولی و سایر زبان های زنده دنیا در این دارالترجمه نیز بهره‌منده شوید.