بیشترین درصد افرادی که از خدمت دارالترجمه ایتالیایی استفاده می کنند برای ترجمه از زبان ایتالیایی به فارسی  یا بالعکس مراجعه می نمایند برای ترجمه (دارالترجمه رسمی ایتالیایی) مواردی همچون مدارک تحصیلی ( ریز نمرات، مدارک تحصیلی یا ترجمه مدرک فنی حرفه ای و…) و مدارک شناسایی (رضایت نامه شناسنامه و گواهینامه و….) مراجعه می کنند.

دانشجویانی که برای ادامه تحصیل خود نیازمند دارالترجمه رسمی ایتالیایی مدارک خود به زبان ایتالیایی هستند می توانند این خدمات را با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت از دارالترجمه رسمی شهر دریافت نمایند و با خیال آسوده ترجمه خود را دریافت نمایند.

ترجمه فارسی به ایتالیایی

دارالترجمه رسمی ایتالیایی این مهم را برای عزیزان درخواست کننده ترجمه میسر نموده است ، تا با خیالی آسوده و فراغ بال کار ترجمه فارسی به ایتالیایی مدارکشان را انجام دهند و میتوانند هر نوع ترجمه ای را به زبان ایتالیایی به ما بسپارید.

دارالترجمه شهر با همت گروهی از مترجمان رسمی و غیر رسمی زبان ایتالیایی آماده خدمت رسانی به عزیزان درخواست کننده در زمینه ترجمه از زبان فارسی به ایتالیایی و همچنین ایتالیایی به فارسی می باشد.

مدارک ترجمه شده در دارالترجمه رسمی ، ابتدا بایستی به تایید دادگستری و امور خارجه رسیده و سپس تاییدیه لازم از سفارت ایتالیا را نیز بگیرد.
دارالترجمه رسمی ایتالیایی در بهترین و معتبرترین دارالترجمه ایتالیایی - دارالترجمه ایتالیایی شهر

دریافت تاییده مدارک سفارت ایتالیا

دارالترجمه رسمی شهر با همکاری مترجمان رسمی و غیررسمی زبان ایتالیایی آماده ارائه خدمت در زمینه ترجمه از زبان فارسی به ایتالیایی و همچنین ترجمه از ایتالیایی به فارسی می باشد. علاوه بر ترجمه رسمی اسناد و مدارک از فارسی به ایتالیایی، امور مربوط به تائید مدارک نزد سفارت ایتالیا را نیز می پذیریم. این مجموعه با محیطی کاملا اداری و کارمندان مجرب، در حوزه ترجمه رسمی زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و … مشغول به کار است .

ترجمه رسمی ایتالیایی اسناد و مدارک با تائید دادگستری و امور خارجه در اسرع وقت و همچنین امور مربوط به تائید ترجمه نزد سفارت ایتالیا در تهران را می پذیریم.

دارالترجمه رسمی شهر با کادری مجرب و توانمند در امر ترجمه ایتالیایی و با همكاري بهترين مترجمان رسمي دادگستري، در سریعترین زمان ممکن و با دقتی مضاعف و هزینه ایی بسیار مناسب و ارزان، ميزبان شما عزيزان است. کسانی که قصد ادامه تحصیل در کشور ایتالیا را دارند، با تماس با دفتر دارالترجمه رسمی شهر، می توانند اطلاعات لازم از شرایط و مراحل انجام امور را کسب کنند.

ترجمه رسمی از زبان فارسی به ایتالیایی همراه با تائید دادگستری و وزارت امور خارجه و در صورت نیاز شما تایید سفارت ایتالیا را می پذیریم.

لیست دارالترجمه های رسمی ایتالیایی - ترجمه فارسی به ایتالیایی

خدمات ارائه شده دارالترجمه رسمی ایتالیایی (لیست دارالترجمه های رسمی ایتالیایی)

– ترجمه قراردادهای اداری، تجاری و بازرگانی از زبان ایتالیایی به فارسی و همچنین ترجمه از فارسی به ایتالیایی.

– ترجمه رسمی اسناد و مدارک از زبان فارسی به ایتالیایی، ترجمه رسمی را از ایتالیایی به فارسی توسط مترجم رسمی قوه قضائیه در اسرع وقت می پذیریم.

– تأیید ترجمه رسمی ایتالیایی مدارک نزد وزارت دادگستری، وزارت امور خارجه و سفارت ایتالیا در تهران.

– تائید اسناد و مدارک صادر شده از کشور ایتالیا نزد وزارت امور خارجه ایران و یا سفارت ایتالیا.

– ترجمه غیر رسمی ایتالیایی، کلیه متون تخصصی، علمی، دانشگاهی، حقوقی، مدیریت، بازرگانی، فنی، قراردادی،…

– برابر اصل نمودن مدارک و اسناد صادره از کشور ایتالیا

– ترجمه ایتالیایی به فارسی و ترجمه فارسی به ایتالیایی مکاتبات شخصی و تجاری

– تخفيف ويژه براي همكاران و آژانس هاي مسافرتي

دارالترجمه رسمی شهر ترجمه کلیه متون و اسناد رسمی و غیر رسمی از زبان ایتالیایی به فارسی و از فارسی به ایتالیایی را انجام می دهد.

ترجمه قراردادهای اداری، تجاری و بازرگانی از زبان ایتالیایی به فارسی و همچنین ترجمه از فارسی به ایتالیایدارالترجمه شهر ترجمه کلیه متون و اسناد رسمی و غیر رسمی از زبان ایتالیایی به فارسی و سایر زبان ها را انجام داده و همچنین سابقه طولانی در ترجمه فارسی به کردی کردستان را دارا می باشد و تمامی مدارک مورد نیاز شما را ترجمه می نماید.ی.