این روزها اهمیت زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست چرا که زبان انگلیسی یکی از رایج ترین و پر تکلم ترین زبان ها در سطح جهان است. بسیاری از منابع علمی به زبان انگلیسی ارائه شده است به همین منظور دانشجویان، اساتید و حتی پژوهشگران ایرانی زیادی به دنبال ترجمه انگلیسی به فارسی هستند. هم چنین بیشتر اساتید و پژوهشگرانی که قصد دارند مقالات علمی خود را در ژورنال های خارجی خوب و معتبر به چاپ برسانند به دنبال مرتجمینی متخصص و حرفه ای برای ترجمه فارسی به انگلیسی مقالاتشان می گردند.

ترجمه انگلیسی به فارسی, قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی سال 1402 و 1403
ارتباط برای بهترین ترجمه انگلیسی به فارسی در تهران: 44977006 – 44091607 – 09102163161 تلگرام و واتساپ، جمشیدی

قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی سال 1401-1402

اگر برای شما هم سوال است که قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی سال 1401-1402 به چه عواملی بستگی دارد و چگونه محاسبه می شود برای گرفتن پاسخ سوالتان در این بخش با ما همراه باشید.

هزینه ترجمه رسمی 1402 انگلیسی به فارسی با توجه به تعداد کلمات، تعداد صفحاتی که یک متن دارد، زمان تحویل سفارش و زمینه متن سفارشی متفاوت است.

با توجه به این که مهارت مترجم در چه سطحی است نرخ ترجمه متفاوت است. ما از طریق آزمون های متفاوت کیفیت کار مترجمان را اندازه گیری می کنیم و با توجه به مهارت و تخصصشان پروژه ها را به آن ها می سپاریم. به همین منظور در سطوح مختلف به مشتریان عزیزمان خدمات ارائه می دهیم.

فاکتور دیگری که در تعیین قیمت ترجمه انگلیسی موثر است مدت زمان تحویل پروژه است. به طور کلی هر مترجم حدود 1000 تا 1500 کلمه را روزانه ترجمه می کند؛ بنابراین اگر مشتری بخواهد سفارشش در مدت زمان کوتاه تری تحویل داده شود هزینه ترجمه انگلیسی ممکن است با ضریب درصدی محاسبه شود.
ترجمه برخی از زمینه‌های علمی و تخصصی مانند متون پزشکی، حقوقی، فلسفه، معارف، قرارداد ها و اسناد تجاری از آنجایی که نیاز به دقت و تخصص بیشتری دارند هزینه ترجمه با ضریب درصدی محاسبه می شود.

بسته به حجم سفارش شما مشتری عزیز روی قیمت نهایی تخفیف حجمی در نظر گرفته میشود.

قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی دارالترجمه شهر, ترجمه غیر رسمی انگلیسی به فارسی

ترجمه غیر رسمی انگلیسی به فارسی

ترجمه غیر رسمی انگلیسی به فارسی به ترجمه هر متنی که از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شود گفته میشود. ترجمه غیر رسمی لازم نیست توسط مترجم رسمی که مورد تایید قوه قضاییه و کانون مترجمان است انجام شود.

از جمله این متون میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

متون حقوقی که تنها برای آگاهی وکیل و یا شخص متقاضی نیاز است.

ترجمه غیر رسمی انگلیسی به فارسی, ترجمه انگلیسی به فارسی در تهران, ترجمه تخصصی و غیر تخصصی دارالترجمه شهر

ترجمه تخصصی و غیر تخصصی متون با دارالترجمه رسمی شهر

اگر به دنبال مترجمی متخصص، متعهد و با سابقه برای ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی و غیر تخصصی خود هستید می توانید به دارالترجمه شهر معتبرین و موفق ترین دارالترجمه رسمی تهران مراجعه کنید. از آنجایی که تمامی مترجمان دارالترجمه شهر متخصص و مورد تایید قوه قضایه و همچنین کانون مترجمان است هیچ نگرانی از بابت کیفیت ترجمه نداشته باشید. ارائه ترجمه تخصصی با بالاترین سطح کیفیت و در اسرع وقت برای ما و همکارانمان در دارالترجمه در اولویت قرار دارد.

دارالترجمه رسمی شهر علاوه بر ترجمه غیر رسمی انگلیسی (ترجمه مقالات، برشور، کاتالوگ، فایل های صوتی، ویدئو)، ترجمه رسمی فارسی به انگلیسی اسناد، مدارک هویتی و تحصیلی را نیز انجام می دهد.

 خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی در دارالترجمه شهر

در این مقاله سعی کردیم قیمت خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی و همچنین ترجمه غیر رسمی انگلیسی به فارسی را مورد بررسی قرار دهیم. در صورتی که سوال یا نظری در رابطه با این موضوع دارید از بخش نظرات، با ما درمیان بگذارید.